tiistai 13. joulukuuta 2016

Kaikkinmenee tosi hyvin oon ilonen turhistakin asioista mutta sit on joitain asioita mitä en vaan psyykkaamisella saa muutettuu eli uni vitun häiriö sen takii oon missannu niin vitun paljon. Sen takii kusen koulun ja sen takii menetän joku päivä viel frendei ku pitäs nähä joku nii en saa unta mikä menee taas siihe et mul on. Kaks vaihto ehtoo ja molemmat on vaarallisii esim. Tilanne: klo on 7aamul ja klo16pitäs olla jossai ei kuulosta vaikeelta? Noh ottaen huomioon et oon maannu sängyssä silmät kii klo23-7 enkä oo nukahtanu vaik väsyttää noh se tarkottaa sitä et noin 8-9h tapaamiseen ja kaks vaihtoehtoo 1.jatkan yrittämistä ja nukahan 3-5h päästä tai 2. Valvon mikä tarkottaa sitä et väsyn vitusti paljon pahemmin ja oon tosi herkkä nukahtaa. Kuulostaa helpolt? 1vaihtoehdon ongelmaon se et lähestulkoon joka kerta se menee niin etten herää koska ylläri en herää herätyskelloihin (jota oli 30 tnä)täl taval melkee 9,5/10 yrityst failaa 2.vaihtoehto on pikkasen turvallisempi muttei idioottivarma suunnitelma  lähestulkoo 6/10 yrityst failaa. Sen jälkee ku oon failannu ja nukkunu yli sen tapaamisen n.2-3h yli herään paska halvaukseen ja pomppaan sängystä ja tajuun et oon liian myöhästä enää  ja no mitä tässä sit käy noh pääsin nukkumaan n. 4-5h jeeee ja nyt oon iha vitun väsyny ja en saa enää unta hyvä minä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti